Despre procesul de rezervare
FAQ Categories
Despre procesul de rezervare
Care este perioada minimă/maximă pentru închirierea unei mașini în sistem Flex Drive?

Perioada minimă pentru închirierea unei mașini este de 1 lună, iar cea maximă este atâta timp cât doriți, plătind o taxă lunară.

Cum pot rezerva o mașină pe Flexdrive.ro?
  • Alegeți butonul etichetat „Alegeți o mașină”.
  • Alegeți tipul de mașină preferat din lista de rezultate.
  • Completați locația de preluare, alegeți o dată și un interval de timp pentru vehicul și datele dvs. personale.
  • La sfârșitul procesului, trebuie să citiți și să acceptați Termenii și condițiile și să aprobați suma de plată.
    • Dacă alegeți un grup de mașini cu vânzare liberă, veți fi redirecționat către formularul de plată.
    • Dacă alegeți un grup de mașini la cerere, veți fi contactat de unul dintre agenții noștri în legătură cu disponibilitatea mașinii și procesul de plată.
Ce este o rezervare "La cerere“?

Rezervările pentru grupurile care sunt „La cerere” sunt procesate de unul dintre agenții noștri în conformitate cu detaliile de rezervare pe care le-ați introdus.

  • Dacă grupul de mașini este disponibil, agentul nostru vă va contacta pentr a stabili detaliile de plată și preluare.
  • Dacă grupul de mașini nu este disponibil agentul nostru vă va contacta pentru a vă propune un grup de mașini alternativ și pentru a stabili detaliile de plată și preluare.
Când trebuie încasată taxa lunară de închiriere?

Perioada de închiriere începe la data preluării și următoarea taxă lunară va fi procesată automat la aceeași dată a lunii următoare.

De exemplu Dacă perioada de închiriere începe pe 15 ianuarie, următoarea taxă va fi procesată automat pe 15 februarie, cu excepția cazului în care primim o cerere de anulare și mașina este returnată.

Plățile lunare vor fi procesate automat prin datele cardului dvs. de credit.

Ce garanții trebuie plătite?

Când finalizați rezervarea, plătiți în avans prima taxă lunară, precum și o taxă de două luni, care este considerată ca garanție.

De exemplu Dacă costul închirierii este de 100 € / lună, în momentul rezervării veți plăti în avans 100 € + (2 X 100 €) = 300 €.

Când se restituie garanția?

Garanția este egală cu 2 plăți lunare și trebuie returnată după finalizarea celei de-a 18-a luni a perioadei de închiriere și la returnarea vehiculului (la sfârșitul închirierii). Dacă reziliați închirierea înainte de cele 18 luni, garanția este reținută.

Ce se întâmplă dacă îmi anulez/modific rezervarea? Există o taxă?

Dacă anulați rezervarea cu până la 7 zile înainte de data preluării, suma totală (închiriere lunară și plată în avans) va fi rambursată.

O taxă de anulare de 40 € + TVA se aplică atunci când rezervarea este anulată în termen de 7 zile de la preluare.

Pot modifica/anula online grupul de mașini selectat?

Pentru modificarea sau anularea rezervării, trebuie să ne contactați.

Ce se întâmplă dacă mă prezint la data ţi ora de preluare specificate? Există o taxă?

Dacă nu există nici o notificare, suma plătită în avans va fi rambursată, redusă cu taxa de neprezentare de 50 € plus TVA.

Cât de des pot schimba vehiculul?

Puteţi schimba modelul mașinii cu unul similar, în funcție de disponibilitate și fără costuri suplimentare, de până la 2 ori în perioada de închiriere. Perioada minimă între modificări este de 3 luni.